Isnin, 29 Disember 2008

Ayuh Bangkitlah Saudara Ku.....Gapailah Syuhada....

Allahu akhbar...Allahu akhbar...Allahu Akhbar....
Sekali lagi Allah SWT memberikan cobaan yang berat dan perit kepada umat Islam, khususnya di Jalur Gaza, Palestin Tercinta. Agrewsi daripoada Zionis Israel la'natullah kembali menggila dengan makan korban kurang lebih 300 jiwa. Ya Allah bagaimanakah nasib saudara kami di sana?
Ikhwah wa akhowat sekalian, usah kita menunggu ikhtiar daripada PBB, usah kita menunggu ikhtiar daripada Liga Arab, Usah kita menunggu ikhtiar daripada OIC usah...usah...usah....Marilah kita ikhlaskan hati, betulkan niat, bersihkan diri emmohon kepada Allah Jalla wa "Ala akan kerdilnya kita pada waktu ini. Terzalimnya saudara2 kita di belahan bumi jalur Gaza.

Ikhwati Ilallah, sesungguhnya kita telah menunggu terlalu lama untuk kita sedar.....Selama ini, yang kita minta pertolongan adalah daripada PBB, daripada Liga Arab, daripada OIC dan segala macam lagi antek-antek Zionis La'natullah. maka sedarlah wahai ikhwah wa akhowat ku, kita minta pertolongan bukan kepada mereka, kita minta pertolongan hanya kepada Allah Azza wa Jalla. Kepada Dia yang menciptakan diri aku dan diri kamu.

Wahai ikhwah Ilallah, gerakkanlah segala potensi yang ada pada diri kita, untuk kita serukan perang terhadap mereka yang bersekongkol dengan Zionis La'natullah. Teriakkan Genderang Jihad dengan segala apa yang kita terdaya, dengan segenap tenaga yang kita ada.Ikhwati Ilallah, ayuh kembali kobarkan Kempen Boikot Barangan Amerika, Kempen Menentang Dan Memulaukan Barangan Amerika, sebarkan ke seluruh alam akan risalah tentang kempen boikot, jangan kita tunggu lagi.

Ikhwati Rahmatullah,
Inilah usaha daripada kita yang tidak berdsaya untuk terjun ke medan sana. InsyaAllah tanamkan azam dan cita2 untuk bergerak dan turun ke medan, namun sekiranya kita tidak berdaya untuk ke sana gerakkansegala usaha yang perlu untuk kita bantu saudara2 kita yang sedang berjihad di sana.

Paling penting Ikhwah Fillah Rahimakumullah,
Jangan kita lupakan senjata kita yang paling ampun iaitu doa, solat hajat dan segala macam bentuk munajat kepada Allah, kita nyatakan, luahkan, adukan segala jerit perrih, pedih dan sakit kita kepada Dia yang MAha Kuasa, Dia yang menciptakan sekalian alam.

Moga sedikit usaha kita itu bisa meringankan beban sahabat2, saudara2 kita di sana.

Akhirul kalam, Allahu Ghayatuna, Ar-Rasull Qudwatuna, Al-Quran Dusturuna, Al-Jihad Sabiluna, Al-Mautu Fisabilillah Asma Amanina.

PALESTINA TERCINTA
Untuk mu jiwa2 kami,
Untuk mu darah kami,
Untuk mu jiwa dan darah kami,
Wahai Al-Aqsa tercinta,

Kami akan berjuang,
Demi kebangkitan Islam,
Kami rela berkorban,
Demi Islam yang mulia,

Untuk mu Palestina tercinta,
Kami peduli panggilanmu,
Untuk mu al-Aqsa yang mulia,
Kami kan terus bersama mu,

Ya Allah izinkanlah kami,
Berjihad di Palestina mu,
Ya Rabbi masukkanlah kami,
Tercatat sebagai syuhada mu.....

Amin Ya Rabbal A'lamin.....

0 ulasan:


Blogger Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by ArchitecturesDesign.Com Beautiful Architecture Homes